یزد؛

ولایت،ستون خیمه حکومت اسلامی

امام جمعه موقت بافق با تببین عید غدیر خم گفت: ستون خیمه حکومت اسلامی ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛حجت الاسلام محمد رضا حقیقت در خطبه نما زجمعه این هفته بافق با تبریک عید امامت و ولایت عید سعید غدیر خم به تشریح فلسفه امامت و نقش آن در جامعه اسلام پرداخت و گفت:هدایت جامعه برای تکامل و بالندگی فلسفه امامت است .

امام جمعه موقت بافق خاطر به تحلیل موضوع امات و ولایت و نبوت پرداخت و افزود:هدف امامت فراتر است از نوبت چرا که امامت علاوه بر راهنمایی طریق وظیفه خطیر هدایت تشریحی و تکمیلی را نیز به عهده دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد باسعادت امام هادی (ع) به تشریح سیره زندگانی آن حضرت پرداخت و گفت: امام هادی (ع) مبین خط امامت و ولایت و ترسیم کننده نقشه راه امانا است و آنچه که در زیارت جامعه کبیره به جای مانده است یادگار آن امام همام است .

 حجت الاسلام محمد رضا حقیقت در ادامه با اشاره به 26شهریور سالروز کشتار فلسطینی ها در اردوگاه صبراو شتیلا بیان داشت : اقدام جنایتکارانه کشتار مسلمانان در این دواردوگاه حاصل مدیریت آمریکا و همدستانش به ویزه اسرائیل غاصب است .

امام جمعه موقت بافق همچنین با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) تجلیل  و بر ضرورت توجه به امر خداپسندانه و کم به همنوع تاکید کرد.

گرامیداشت 27شهرویور روز شعر و ادب پارسی و شاعر اهلبیت مرحوم شهریار و تجلیل از شعرهای آیینی این شاعر ، تبریک فرار رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی و تاکید بر توجه مسئولان به ارتقائ فضاها و تجهیزات آموزش دانش آموزان و... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار