پارالمپیک ریو 2016؛

اله مانی: تلاش‌مان را کردیم اما اوکراین باتجربه‌تر بود

سرمربی تیم ملی گفت: ما همه تلاشمان را کردیم اما اوکراین واقعا از ما باتجربه‌تر بود و در نهایت پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره پس از شکست مقابل اوکراین و نایب قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک ریو بیان کرد: ما همه تلاشمان را کردیم. بچه ها هر چه داشتند در زمین گذاشتند و من از آنها راضی‌ام. 

وی ادامه داد: یک مقدار در اواخر بازی از نظر بدنی کم آوردیم. اوکراین بسیار تیم خوب و باتجربه‌ای است و من به عنوان سرمربی ایران این برد را به آنها تبریک می‌گویم. 

اله مانی در خصوص اینکه استراتژی ضدحمله برخلاف بازی قبل در این دیدار برای تیم ملی جواب نداد گفت:  ما کار دیگری نمی‌توانستیم انجام دهیم. اگر شیوه دیگری غیر از این در پیش می‌گرفتیم ممکن بود گل‌های بیشتری دریافت کنیم. ما بر اساس توانایی‌ها و ابزارهای خودمان و شناختی که از حریف داشتیم ترکیب را چیدیم و واقعا اوکراین از ما خیلی بهتر و باتجربه‌تر بود. 

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره درباره عملکرد فرزاد مهری در این بازیعنوان کرد: فرزاد یکی از بهترین‌های این رشته است و چند بار به عنوان بهترین هافبک دنیا انتخاب شده است. فرزاد از نظر بدنی کمی عقب بود و ما مجبور بودیم دقایق بازی را تقسیم  و بازی را اداره کنیم به همین خاطر بازیکنان‌ خسته شدند. 

وی درباره اینکه ممکن است این رشته از دوره بعد از بازی‌های پارالمپیک حذف شود، گفت: این صحبت وجود دارد اما من شنیده‌ام خود کمیته بین‌المللی پارالمپیک در تلاش است تا این رشته به بازی‌ها برگردد. 

اله مانی درباره مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی شهریور سال آینده برگزار می‌شود و بعد از آن هم احتمالا ایران میزبان مسابقات خواهد بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
بااین امکانات ضعیفی که دراختیارداشتیدوبه این مهم دست پیداکردیدجای تقدیروتشکرازکلیه عوامل تیم رادارد..بچه هامتشکریم..
آخرین اخبار