اراک؛

خمین قهرمان مسابقات دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی

تیم خمین به مقام قهرمانی مسابقات دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سیزدهمین دوره مسابقات دو و میدانی باشگاه های استان مرکزی در اراک با معرفی برترینهای این رشته به کار خود پایان داد .
در پایان این رقابت ها، تیم شهرستان خمین با کسب 156 امتیاز قهرمان شد و تیم های اراک و شازند به ترتیب با کسب 122 و 78 امتیاز دوم و سوم شدند.
این رقابت ها در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 3000 متر، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و 3000 متر پیاده روی برگزار شد.
 در بخش انفرادی در ماده 100 متر هاشم یادگاری از خمین، در 200 متر حسین سلطانی از اراک الف، در 400 متر هاشم یادگاری از خمین، در 800 متر سروش کاظمی از اراک الف، در 3000 متر رحیم رستگاری از خمین، در پرتاب وزنه مصطفی رحیمی از کمیجان، در پرتاب نیزه مجید مرادی از شازند، در پرتاب دیسک حسین رسولی از کمیجان، در پرش طول محسن میرزایی از شازند و در 3000 متر پیاده روی حسن اطهریان از خمین، عنوان های برتر را از آن خود کردند.
هاشم یادگاری در این رقابت ها به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شد.
 این دوره از مسابقات در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک و با حضور 73 ورزشکار از شهرستان های خمین، کمیجان، شازند و اراک برگزار شد.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.