همدان؛

واژگونی خودرو دو نفر را به کام مرگ برد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بی احتیاطی راننده و تردد با سرعت غیرمجاز در جاده همدان - ملایر منجر به واژگونی خودروی پیکان و مرگ همسر و فرزند وی شد.

واژگونی خودرو دو نفر را به کام مرگ بردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان گفت: این وسیله نقلیه در کیلومتر 15 جاده همدان - ملایر و نزدیک پیچ کارخانه آسفالت به خاطر سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد.

وی اضافه کرد: حداکثر سرعت خودروها در معابر درون شهری توسط تابلوهای انتظامی و هشداری مشخص شده است و باید طبق آن تردد کرد.

رئیس پلیس راه همدان بیان کرد: محدوده ای از کیلومتر 13 جاده همدان - ملایر به عنوان نقطه حادثه خیز توسط علائم آشکار سازی شده تا رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

سرهنگ عزیزی تاکید کرد: البته این محدوده در قسمت پیچ جاده مسطح بوده در حالیکه اداره راه و شهرسازی باید با ایجاد شیب عرضی به سمت راست از واژگونی خودروها جلوگیری کند.

وی اظهار کرد: همچنین به علت واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده فرعی تویسرکان یک نفر فوت و 2 نفر نیز مجروح شدند که علت این سانحه نیز تردد با سرعت بالا بوده است.

وی اضافه کرد: تردد با سرعت بالا و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی بیشترین سهم را در بروز سوانح جاده ای استان همدان دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.