زنجان؛

اتصال ۸۴ کلاس در استان زنجان به گرمایش حرارت مرکزی

معاون آموزش و پرورش استان زنجان از تجهیز ۸۴ کلاس درس در استان زنجان به سیستم گرمایش حرارت مرکزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، یعقوبعلی عبادی اظهار داشت: در راستای فعالیت کمیته تعمیر و تجهیز به منظور آماده‌سازی مدارس برای استقبال از ماه مهر 2 هزار و 959 قلم وسایل اسقاطی از مدارس جمع‌آوری و بخشی از آنها تعمیر شد.

وی با اشاره به برگرداندن وسایل تعمیر شده به سطح مدارس ابراز کرد‌: بخش دیگری از وسایل اسقاطی مراحل قانونی برای فروش را سپری می‌کند تا از محل فروش آنها کمکی به هزینه‌های آموزش و پرورش شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه 465 آموزشگاه از لحاظ فضای ورزشی آماده‌سازی شده است گفت: 2 هزار و 766 قلم وسایل ورزشی در بین مدارس توزیع شده است.

عبادی به نبود سرویس بهداشتی یا مناسب نبودن آنها در برخی از مدارس اشاره کرد و گفت: برخی از سرویس‌های بهداشتی تعمیر شد و تعدادی از مدارس روستایی زیر پنج نفر دانش‌آموز از طریق کانکس تأمین می‌شود و با مکاتبه با اداره نوسازی و تجهیز مدارس و با تأمین اعتبار آموزشگاههای فاقد سرویس بهداشتی نیز ساماندهی می‌شود..

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 542 مدرسه با یک هزار و 464 کلاس از بخاری استاندارد استفاده می‌کند بیان کرد: از این تعداد امسال 84 کلاس به سیستم گرمایش حرارت مرکزی متصل می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان ابراز کرد: 3 هزار و 954 قلم وسایل کمک آموزشی شامل بسته‌های آموزشی، وسایل آزمایشگاهی و تجهیزاتی که به تفهیم مطالب درسی کمک می‌کند در بین مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان زنجان توزیع شده است.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.