کرمانشاه؛

تعدیل قیمت شکر در روزهای اینده

مدیر تنظیم بازار و محصولات کشاورزی و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش‌بینی کرد: قیمت شکر در استان ظرف 10تا 15 روز آینده کاهش چشمگیری داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی‌اصغر بهمنی‌پور  گفت: پیش‌بینی می‌شود ظرف 10 تا 15 روز آینده شکر تولیدی این کارخانجات وارد بازار شده و قیمت شکر را تعدیل کند.بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده قیمت شکر ممکن است حتی از قیمت مصوب نیز پایین تر بیاید.


بهمنی‌پور سپس سرانه مصرف شکر در استان کرمانشاه را تقریبا مشابه  کشور عنوان کرد و افزود: این میزان بین 28 تا 30 کیلوگرم  است که این میزان در ماه‌های گرم سال افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به افزایش 9.6 درصدی قیمت شکر از مرداد ماه در کشور گفت: این افزایش قیمت شکر را از کیلویی 2300 تومان در درب کارخانه به 2520 تومان رساند.

بهمنی‌پور در ادامه با اشاره به تهیه 177 تن شکر از محل کارخانجات استان (100 تن از کارخانه قند اسلام‌آباد غرب و 77 تن از کارخانه قند بیستون) گفت: این میزان شکر از زمان افزایش قیمت شکر توسط 123 عامل فروش در استان و بر اساس جمعیت شهرستانی و با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

بهمنی‌پور قیمت عرضه این شکر در استان را 2820 تومان اعلام کردو گفت:تاکنون بالغ بر 55 تن از این میزان شکر به استان حمل شده است.

وی در ادامه با اشاره به گرفتن سهمیه 156 تنی شکر برای استان گفت: تمام کارهای مربوط ورود این میزان شکر به استان انجام شده و پول آن نیز به حساب واریز شده است.


بهمنی پور افزود: همچنین 20 تن شکر بین زنبورداران و  10 تا 20 تن دیگر نیز بین کارخانجات وابسته به شکر استان توزیع شده است، ضمن اینکه شکر مورد نیاز نان‌برنجی‌پزها و تولیدکنندگان محصولات دیگر تامین شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار