ترین های هفته ششم رقابت های لیگ برتر؛

تراکتور سازان بهترین تیم هفته ششم شدند

بهترین های هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند.

تراکتور سازان بهترین تیم هفته ششم شدندگزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم رقابت های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 2 دیدار از جمله برگزاری دربی پایتخت و رسیدن تراکتورسازی به صدر جدول به پایان رسید.

*نتایج رقابت های هفته ششم :

سیاه جامگان مشهد 2 – صبای قم2
ذوب آهن اصفهان 1 – تراکتورسازی تبریز2
صنعت نفت آبادان 1– استقلال خوزستان 1
ماشین سازی تبریز 0– فولاد مبارکه سپاهان1
پیکان تهران 0– نفت تهران0
سایپا تهران1 – گسترش فولاد تبریز 1
فولاد خوزستان 1 – پدیده خراسان 0
پرسپولیس 0 – استقلال تهران0

تیم هفته: تراکتورسازی

هفته ششم رقابت های لیگ برتر شاهد 5 تساوی بود و تنها در3 دیدار یکی از دو تیم حاضر در میدان با پیروزی رقابت خود را به پایان رساند. در این بین سپاهان موفق شد در خانه ماشین سازی به برتری برسد و تراکتورسازی نیز در اصفهان ذوب آهن را شکست داد. در این بین اما تراکتورسازی دست به کار مهم تری زده و بازی هفته را به سود خود به پایان برد.

بازیکن هفته: ساسان انصاری

بازیکنی که در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ برتر از پرسپولیس جدا شده و به تیم سابقش بازگشت، این روزها عصای دست سعداوی در اهواز شده و مدام ناجی تیمش می شود. ساسان انصاری پس از اینکه موفق شد هفته گذشته مقابل سایپا برای فولاد گلزنی کند، شب گذشته نیز در دیدار با پدیده، تک گل 3 امتیازی تیمش را به ثمر رساند تا به عنوان بهترین بازیکن هفته ششم رقابت های لیگ برتر انتخاب شود.

سرمربی هفته: عبدالله ویسی

در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در حالی سپاهان یک بار دیگر به جمع تیم های بالانشین اضافه شد، که  سپاهانی ها موفق شدند تا در تبریز ماشین سازی را مغلوب کنند و به جایگاه سوم جدول برسند.

ناکام ترین مربی هفته ششم: علیرضا منصوریان

استقلال تهران با وجود بازی بسیار مشکل و سختی که در این هفته داشت باز هم نتوانست به پیروزی دست یابد تا رکورد 6 هفته بدون برد را در تاریخ رقابت های لیگ برای استقلال به ثبت برساند. آبی های پایتخت در حالی که از حمایت خوب هواداران هم بهره نمی بردند ناکام بودند.

بهترین درواز ه بان هفته : علیرضا بیرانوند

بیرانوند که این روز ها دروازه بان نخست تیم ملی شده است توانست با نمایش خوبی که در بازی مقابل استقلال و سرمربی سابقش منصوریان داشت دروازه تیمش را به خوبی حفظ کند تا یک امتیاز ارزشمند از این دیدار را برای تیمش قطعی کند.

پرگل ترین دیدار هفته : سیاه جامگان و صبای قم

شاگردان مرفاوی هم که دست کمی از استقلالی ها در نبردن ندارند در مشهد پرگل ترین بازی هفته را رقم زدند. در حالی که بازی های هفته ششم کم گل و کسل کننده بود شاگردان مرفاویی 2 گل زدند و 2 گل دریافت کردند تا در مجموع پرگل ترین بازی هفته ششم را رقم بزنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار