آبادان؛

حذف کامل قلیان باسفره خانه ها

جلسه ای برای جایگزین مناسب برای قلیان درسفره خانه ها در ستادفرماندهی انتظامی شهرستان آبادان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دراین جلسه سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان گفت: این فرماندهی به دلیل اعتراضات مردم به خاطر مسایل بهداشتی و نیز مواردی همچون فساد اخلاقی اقدام به پلمپ 80 سفره خانه متخلف را درشهرستان کرده است.

تقی زاده افزود: درقانون به صراحت ذکرشده عرضه دخانیات دراماکن عمومی جرم محسوب می شود واکثراین سفره خانه ها جوازکسب ندارند و طبق ماده 27 قانون یادشده  پلمپ می شدند و تا کارهای گرفتن جوازشان را انجام دهند.

وی گفت: اکثرعرضه کنندگان قلیان درشهرستان تعطیل شده اند وتمامی قلیان ها ضبط شده توسط پلیس اماکن برای معدوم شدن به یک سازمان دولتی تحویل داده شده است اما متأسفانه باخبرشدیم تمامی قلیان ها توسط این سازمان باقیمتی پایین فروخته شده اند .

تقی زاده با اشاره به اینکه متأسفانه ادارات شهرستان با ناجا همراه نیستند ، افزود: برخی کارها در محدوده وظایف شهرداری است واین نهاد باید درجمع آوری پیش قدم شود و پلیس به عنوان نیروی پشتیبان قطعا شهرداری را حمایت می کند.

علمدارکاظمی مدیرترک ومبارزه با اعتیاد آبادان  نیز گفت: قصد داشتیم تمام قلیان های رادرشهرستان تبدیل به گلدان کنیم که انگارقلیانی وجودندارد.

وی افزود: متأسفانه اداره ورزش وجوانان شهرستان آبادان چند سالی است که زمینی را به اسم باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با قراردادی 30 ساله دراختیارافرادی که قلیان عرضه می کنند، گذاشته است که این موضوع جای تاسف دارد .

دراین جلسه ضمن ارائه چند راه حل و پیشنهاد برای سفره خانه دارهای آبادانی مقررگردید که درجلسه روز دوشنبه هفته آینده این موضوع باحضورمسولین امنیتی وشهری آبادان درمحل فرمانداری برگزارگردد.

  انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.