داور بین المللی هندبال:

تلاش می کنم نماینده شایسته ای برای ایران باشم

داور بین المللی هندبال گفت: امیدوارم به عنوان نماینده ایران، داور شایسته ای در این رقابت ها باشم و عملکرد خوبی به نمایش بگذارم.

به گزارش خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: مسابقات هندبال قهرمانی جهان با حضور تیم‌های برتر جهان طی روزهای 22 دی‌ الی 10 بهمن‌ به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود.

وی افزود: فدراسیون جهانی هندبال برای قضاوت این مسابقات 16 کوبل داوری را دعوت کرده است. من و مجید کلاهدوزان نیز کوبل داوری ایران را تشکیل می دهیم که در مسابقات المپیک 2016 ریو نیز حضور داشتیم.

داور بین المللی هندبال تصریح کرد: معیار انتخاب داوران و دعوت به مسابقات جهانی فرانسه از سوی فدراسیون جهانی هندبال ،عملکرد و قضاوت عادلانه داروان بین المللی در مسابقات المپیک ریو 2016 بوده است. امیدوارم به عنوان نماینده ایران داور شایسته ای برای کشورمان در این رقابت ها باشیم و عملکرد و قضاوت خوبی به نمایش بگذاریم.

موسویان در ادامه گفت: من برای نخستین بار است که برای قضاوت مسابقات جهانی بزرگسالان دعوت می شوم. کلاهدوزان در گذشته به همراه محسن کرباسچی دیگر داور اصفهانی کوبل داوران بین‌المللی اصفهان را تشکیل می‌دادند و در مسابقات مهمی از جمله المپیک و جهانی داوری کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار