اردبیل؛

راه اندازی شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت:‌ شرکت تعاونی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اردبیل به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ قادر تقی‌زاده در جلسه هم‌اندیشی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف گردشگری، باید گفتمان غالب مسئولان و بخش خصوصی استان اردبیل، گردشگری باشد.

وی هدف از برگزاری این جلسات مشترک را افزایش همکاری و ارائه راهکار و پیشنهاداتی در راستای رفع مشکلات موجود، طرح مشکلات و دغدغه آژانس‌های خدمات مسافرتی برشمرد و افزود: در این راستا با پیشنهاد این اداره کل، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نسبت به راه‌اندازی یک شرکت تعاونی اقدام کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به تأکید استاندار اردبیل مبنی بر افزایش فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در بخش تورهای ورودی خارجی و داخلی، از اعلام آمادگی استاندار برای برگزاری جلسه مشترک با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به منظور رفع مشکلات اعضای انجمن خبر داد.

تقی‌زاده با تاکید بر همنوا و هماهنگ بودن مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی با توجه به فرابخشی بودن صنعت گردشگری در پیشبرد اهداف گردشگری گفت: در صورتی که موضوع گردشگری، گفتمان غالب تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی باشد روز به روز شاهد توسعه گردشگری استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.