گیلان؛

ساخت سریال 300 قسمتی در گیلان

برای نخستین بار در تاریخ رادیو و تلویزیون ایران سریال 300 قسمتی تاریخ و تمدن در گیلان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز با اعلام این خبر در آئین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: برای نخستین بار در تاریخ رادیو و تلویزیون ایران ساخت سریال 300 قسمتی برای معرفی تاریخ و تمدن و توانمندی های استان گیلان را کلید خواهیم زد.

علی دارابی افزود: برای ساخت این سریال 300 قسمتی از نویسندگان و کارگردانان بنام گیلانی چون فریدون حسن پور استفاده می شود.

وی اجماع عمومی و همگرایی درباره انتخاب مدیرکل جدید مرکز بین مدیران استانی و اقشار مختلف استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قدر این آرامش، همگرایی و وحدت در گیلان را باید دانست و به فرصتی برای کار و توسعه بیشتر تبدیل کرد.

معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از فعالیت 130 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 70 شبکه از این تعداد مربوط به استان‌ها است.

در آئین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان که امروز در رشت برگزار شد، حسن ظهیری به عنوان مدیرکل جدید این مرکز معرفی و از خدمات یک ساله علی طلوعی قدردانی شد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.