اصفهان؛

آغاز به کار اعضای هیئت اجرایی جدید کارخانه پلی اکریل

با پیگیری های استاندار اصفهان اعضای هیئت اجرایی جدید این کارخانه با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص و از امروز رسماً کار خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع با ایشان که بمنظور معرفی اعضای هیئت اجرایی منتخب دولت برای رفع مشکلات و معضلات کارخانه ی پلی اکریل برگزار شد، اظهارداشت: در دیدار با رئیس جمهور مشکلات کارخانه ی پلی اکریل مطرح گردید و ایشان نیز بر حل معضلات و مشکلات کارخانه که بعنوان یک برند برای کشور مطرح است تاکید نمودند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مشکلات کارخانه ی پلی اکریل از سه سال پیش تاکنون در شوراهای مختلف استان مطرح است، گفت: در کارگروهی سه نفره مشکلات این کارخانه ی بررسی شد و استفاده از قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه های کشور برای رفع مشکلات این مجموعه بعنوان راهکار به وزارت صنعت، معدن و تجارت پیشنهاد شد.

زرگرپور به مشکلات کارگران و عدم پرداخت حقوق به آن ها اشاره کرد و افزود: مسائل کارگری و پرداخت حقوق به کارگران این کارخانه برای مدیریت استان بسیار مهم و حیاتی است.

رسول زرگرپور ادامه داد: برای مدیریت استان در بخش اقتصادی، آغاز بکار مجدد پلی اکریل و رفع مشکلات این مجموعه در اولویت اول قرار دارد بخصوص که در سال اقتصاد مقاومتی قرار داریم و پلی اکریل از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هیئتی خوب و با تجربه از طرف دولت برای حل مشکلات پلی اکریل انتخاب شده اند، گفت: امیدواریم که با حمایت های صورت گرفته این کارخانه مجدداً با قوت شروع به فعالیت نماید و به دوران شکوفایی گذشته ی خود دست یابد.

وی ضمن اشاره به صبر و متانت کارگران این کارخانه ، برای حمایت و هرگونه کمک در این راستا اعلام آمادگی نمود و افزود: تمام تلاش مدیریت استان بر این است که پلی اکریل به دوران اوج خود بازگردد و مشکلات آن به حداقل برسد.

رسول زرگرپور یادآور شد: همه ی مسئولان باید عزم خود را برای رفع مشکلات جزم نمایند و مدیریت استان حمایت های کامل را برای رفع این مشکلات خواهد داشت و امیدواریم که هیئت اجرایی جدید از بُعد اقتصادی و مدیریت استان از بُعد اجتماعی و امنیتی بتوانند در جهت رفع مشکلات قدم بردارند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با پیگیری موضوع از طریق هیئت اجرائی جدید ، فرماندار شهرستان مبارکه نیز موظف است مطابق قانون و مقررات موضوع را پیگیری و با متخلفان برخورد نماید.

رجبعلی صادقی، مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع نیز در این دیدار اظهارد اشت: با توجه به پیشنهاد استاندار اصفهان و در چارچوب قانون "حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه های کشور" کارخانه ی پلی اکریل شرایطی را پیدا کرد که بتواند توسط ۵ تن از منتخبین دولت اداره شود.

صادقی با بیان اینکه آقایان بزرگی،کاویان، حاج صادقی و پور سیدی با حکم وزیر صنعت معدن و تجارت بعنوان هیئت اجرایی جدید کارخانه ی پلی اکریل رسما کار خود را آغاز خواهندکرد، افزود: امیدواریم که با حمایت استاندار اصفهان و ترکیب جدید هرچه سریعتر کارخانه به شرایط خوب خود برسد.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مسئول هیأت حمایت از صنایع در پایان با اشاره به اینکه حمایت های بی دریغ استاندار اصفهان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: حمایت ویژه و همه جانبه از هیئت اجرایی برای حل مشکلات این کارخانه ضروری است.

زهرا سعیدی، نماینده ی مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن تشکر از رئیس جمهور، هیئت دولت و حمایت های بی دریغ استاندار اصفهان و صبوری کارگران این کارخانه، گفت: از طرف همه ی مردم شهرستان مبارکه از این حمایت ها تشکر می کنم.

سعیدی با بیان اینکه هیئت اجرایی جدید به دنبال سود، سرمایه گذاری و ... نخواهند بود، افزود: این هیئت تنها به مسائل اجرایی کارخانه و رفع مشکلات می پردازد و امیدواریم که در این مسیر قدم های خوبی برداشته شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار