بیانیه کمیته بین المللی پارالمپیک به علت فوت گلبار نژاد

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در بیانیه ای فوت گلبارنژاد را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته بین المللی پارالمپیک با غم و اندوه بسیار، خبر فوت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایرانی به علت حادثه ای که برایش در حین مسابقه رخ داد را تایید می کند. گلبارنژاد 48 ساله در مسابقات دوچرخه سواری امروز دچار حادثه شد و فوت کرد. آمبولانس وی را به بیمارستان منتقل کرد اما او به علت ایست قلبی مدت کوتاهی پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.


پس از این حادثه به خانواده وی که در ایران هستند اطلاع داده شد و ورزشکاران ایرانی در دهکده المپیک ریو جمع شدند و در مورد این حادثه غم انگیز با یکدیگر صحبت کردند.

فلیپ کارون رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک در این باره گفته است : " خبر مرگ دوچرخه سوار ایرانی بسیار غم انگیز بود و به خاطر این حادثه به خانواده، دوستان هم تیمی ها و کمیته پارالمپیک ایران تسلیت می گویم. گروه پارالمپیک به خاطر این حادثه بسیار غمناک ، ناراحت هستند و این اتفاق بر روحیه تمام پارالمپیکی ها تاثیرگذاشته است."

کارلوس نوزمن رئیس ریو 2016 نیز در این باره بیان کرده است : " خبر بسیار بدی برای ما و همه اهالی ورزش است. دعایمان را راهی خانواده، دوستان و کمیته پارالمپیک ایران می کنیم و از صمیم قلب به آنها تسلیت می گوییم."
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار