ارومیه؛

غدير ضامن استمرار و وحدت اسلامي است

حجت الاسلام رستمي : غدیر ضامن استمرار و وحدت اسلامی است وزنده نگه‌داشتن این واقعه مهم تاریخ اسلام به معنای زنده نگه داشتن حکومت اسلامی است.

مسئول نماينده ولي فقيه در سپاه خوي ، درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به فرمايشات پيامبر اکرم (ص) درمورد واقعه غدير خم گفت: پیامبر اکرم (ص) اصرار داشتند که واقعه غدیر خم نسل به نسل منتقل شود و حاضران به غائبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت برسانند.

وي ادامه داد: مصادف شدن هفته دفاع مقدس و غدير خم در اين سال تلنگري است براي ما تا به ياد آوريم اساس و پایه اصلی انقلاب ما غدیر است و اوضاع نابسامان جامعه و تهاجم فرهنگی با هدف از بین بردن موضوع غدیر می باشد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه تصريح کرد:غدیر ضامن ‏استمرار وحدت اسلامی است وزنده نگه‌داشتن این واقعه مهم تاریخ اسلام به معنای زنده نگه داشتن حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام رستمي اظهارداشت:غدیرخم مسئله ای نیست که مختص شیعه باشد، همه مسئله غدیرخم را قبول دارند حتی اهل تسنن لذا اگر جهانيان، امام علی(ع) را بشناسد دنيا از این مشکلاتی که دامنگيرش است قطعا خارج مي شود.

وي ادامه داد: چند سالي است كه شاهد بازسازي واقعه غدير خم در جاي جاي كشور عزيزمان با هدف نشر و معرفی این حادثه عظیم در میان مردم و به ویژه قشر جوان هستيم و صد البته اين بازسازي گامی برای معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی است.

حجت الاسلام رستمي خاطر نشان كرد: دشمنان تلاش دارند شبهاتی را در این زمینه (مسئله امامت و ولايت)ایجاد کنند که اجرای این برنامه گام مهمی در این راستا و شناخت ولايت به جهانيان است.

وي درپايان بخش سخنان خود گفت:بايد در آينده ‏شاهد روزی باشیم که غدیر به صورت کامل و جامع به همه جهانیان معرفی شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.