پهلوان زاده:شطرنج بازان فراتر از حدانتظار ظاهر شدند

رئیس فدراسیون شطرنج از عملکرد تیم شطرنج در المپیاد جهانی شطرنج باکو ابراز رضایت کرد.

مهراد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد:تیم شطرنج ایران در چهل ودومین مرحله از المپیاد جهانی شطرنج عملکردی فوق العاده داشتند. هرچند روی سکو نرفتند اما فراتر از حد انتطار ظاهر شد. 

وی افزود:در دوره قبل المپیاد جهانی به میزبانی نروژ  در جایگاه48 قرار گرفتیم و در این دوره با قرار گرفتن در جایگاه 16 رشد قابل توجهی داشتیم. با این روند می توانیم امیدوار باشیم که در دوره های بعد مدال کسب کنیم.

پهلوان زاده ادامه داد: جوان ترین تیم را به این رقابت ها اعزام شدند وخوشبختانه عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشتند.شطرنج بازان در گروه b رقابت ها در جایگاه نخست ایستاد.با این حال عملکرد شطرنج بازان در المپیاد جهانی شطرنج قابل تقدیر است.

رئیس فدراسیون شطرنج درباره تغییر مربی تیم بانوان تصریح کرد:درباره این موضوع هنوز به جمع بندی کامل نرسیدیم.در مدتی که مربی خارجی هدایت تیم بانوان را به عهده داشت نتایج قابل توجهی نگرفتیم. هرچند در المپیاد جهانی تیم بانوان در جایگاه 11 ایستاد اما انتظار ما بیش از این بود.

وی درباره اینکه گزینه خارجی برای مربیگری تیم بانوان مدنظر است یا داخلی اظهارکرد:به طور حتم برای تیم شطرنج در این رده مربی خارجی انتخاب می کنیم.چون امکان دسترسی به یک مربی داخلی توانمند که هم مد نظر فدراسیون وهم شطرنج بازان باشد وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار