هت تریک مورینیو در شکست

شاگردان مورینیو در دیدار هفته پنجم مقابل واتفورد تن به شکست سنگین 3 بر یک دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار از رقابت های هفته پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه واتفورد به مصاف این تیم رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

این اتفاق درحالی رخ داد که منچستر بعد از شکست در 2 دیدار گذشته مقابل فاینورد در رقابت های یورو لیگ و من سیتی در دربی منچستر، برای سومین بار در رسیدن به پیروزی ناکام بود.

 در این دیدار ابتدا تیم میزبان بود که توسط کاپو و در دقیقه 34 به گل رسید. بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان رسید و در نیمه دوم اما مارکوس راشفورد، ستاره جوان شیاطین سرخ در دقیقه 62 توانست روی اشتباه بهرامی، بازیکن واتفورد، دروازه این تیم را باز کند اما این پایان کار نبود و خوان کمیلو زونیگا، تعویض طلایی والتر ماتزاری که در دقیقه 83 به جای کاپو وارد زمین شد، یک دقیقه بعد از ورود به زمین گل پیروزی بخش تیمش را زد.

روز رویایی زونیگا ادامه داشت و او با خطای فلینی در محوطه جریمه سرنگون شد تا واتفوردی ها صاحب یک ضربه پنالتی شوند، تروی دینی برای بار سوم و در دقیقه 93 دروازه یونایتد را این بار از روی نقطه پنالتی باز کرد تا شاگردان مورینیو متحمل شکست سنگین 3 -1 شوند.
 
منچستریونایتد با این شکست یک قدم دیگر از مدعیان عنوان قهرمانی و رقیبان دور شد و با 9 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار