اصفهان؛

برگزاری جشن‌های بزرگ تجلی غدیر به مناسبت دهه ولایت

شهردار منطقه 10 شهردای اصفهان گفت: این منطقه 80 گذر اصلی دارد که با توجه به شرایط بودجه منطقه، هر سال بخشی از این گذرها ساماندهی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرسول امامي با اشاره به اینکه سرانه گذرهای اصلی منطقه 10 شهرداری اصفهان نسبت به مناطق دیگر بیشتر است، اظهار كرد: ساماندهی گذرهای خیابان‌های تالار و صباحی در دستور کار شهرداری منطقه 10 اصفهان قرار گرفته و سال آینده با تأمین اعتبار انجام می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری جشن‌های بزرگ تجلی غدیر به مناسبت دهه ولایت برای عموم شهروندان خبر داد و افزود: جشن بزرگ تجلی ۲۹ شهریورماه از نماز مغرب و عشا در ساختمان شهرداری منطقه ۱۰ واقع در خیابان پروین، چهارراه شیخ طوسی برگزار می‌شود.

شهردار منطقه 10 شهرداری اصفهان با بیان اینکه جشن بزرگ غدیر ۲۹ شهریورماه نیز از ساعت ۲۰ با مشارکت خیریه مکتب‌الحسین در پل سرهنگ، خیابان عطارنیشابوری برگزار می‌شود، عنوان کرد: همچنین جشن دیگری ساعت ۲۰ با مشارکت حوزه بسیج ۲۱ عمار در مدرسه مسلم بن عقیل واقع در خیابان حصه جنوبی برپا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جشن بزرگ غدیر همزمان با صبح روز عید غدیر از ساعت ۱۰ صبح در مسجد یوسف زهرا (س) و عصر همان روز از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن اجتماعات مسجدالغفور اجرا می‌شود، ادامه داد: همچنین جشن ولایت در شب عید غدیر از ساعت ۲۰ در پارک شهید زمانی، خیابان آل‌خجند برای عموم شهروندان برگزار می‌شود.

امامی اضافه کرد: جشن بزرگ ولایت نیز ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۲۰ در امامزاده حسن بن ابراهیم واقع در خیابان اطشاران و بوستان لاله با همکاری پایگاه بسیج امامزاده حسن بن ابراهیم و پایگاه بسیج مسجد فاطمیه برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.