کرمانشاه؛

دفاع مقدس نیاز دیروز، جهاد اکبر لازمه امروز

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اگر پدران و مادران نسل امروز، جهاد اصغر را رقم زدند حال فرزندانشان نیز باید سهم خود را نسبت به انقلاب اسلامی و جان بر کفی نسل گذشته ادا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛"منوچهر امان اللهی" در جلسه هدایت سیاسی تحت عنوان « دفاع مقدس نیاز دیروز، جهاد اکبر لازمه امروز» اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تشکیل نظام جمهوری اسلامی توانست اقشار مختلف ملت ایران را برای حفظ اسلام به صحنه بیاورد و سدی عظیم در برابر غارت منابع ایران ایجاد و کشورهای اسلامی ایجاد کند.


مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: کینه توزی و فشار بیشتر دشمنان منجر به شناخت بیشتر ارزش های انقلاب اسلامی برای مردم شد و عزم آنان را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی راسخ تر نمود تا جایی که دشمن چاره ای جز طراحی و اجرای جنگ تحمیلی نداشت.

سردار امان اللهی تصریح کرد: ماحصل این جنگ نابرابر، خودباوری نسلی بود که مشتاقانه و سرسختانه برای سرنگونی دشمنان قسم خورده اسلام و پیشرفت و استقلال کشورشان برخاستند و جان خود را در این راه فدا کردند.

وی گفت: دفاع جانانه مردم ایران از وجب به وجب خاک ایران، معادلات دشمنان جمهوری اسلامی را برهم زد و آنان را ناکام گذاشت تا جایی که پس از گذشت چند دهه، هنوز هم توان مبارزه نظامی با این ملت را ندارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: امروز دشمن روی نسل جوان که جنگ و جبهه را ندیده اند، برنامه ریزی کرده است و قصد دارد با حملاتی بی رنگ و بی صدا، به مقاصد شوم خود دست یابد و ارزش های انسانی و اسلامی را تفکراتی متحجرانه جلوه دهد.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایرانی می بایست با آگاهی و بصیرت، از انقلاب و خون پاک شهدا محافظت کنند و حماسه ای عظیم در خاکریزهای فرهنگی بیافرینند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.