کرمانشاه؛

پرداخت وام قرض الحسنه به مددجویان جوانرود

یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام قرض الحسنه در مرداد ماه امسال به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) شهرستان جوانرود پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان جوانرود با بیان اینکه امسال ۳۴ فقره وام قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان جوانرودی پرداخت شده گفت: کمیته امداد با هدف ترویج سنت حسنه قرض الحسنه و رفع نیازهای پیش روی خانواده های نیازمند  اقدام به اعطای  وام قرض الحسنه به آنان می کند.

عزیزمرادویسی افزود: این میزان وام در قالب وام های کارگشایی، کارانگیزی و خودکفایی در اختیار مددجویان تحت حمایت قرارداده شده است.اعتبار وام های پرداختی در مرداد ماه سالجاری بیش از یک میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه وام های قرض الحسنه از منابع امدادی تامین اعتبار و به مددجویان پرداخت می شود خاطرنشان کرد: وام های کارگشایی با هدف رفع مشکلات پیش روی خانواده ها همچون تامین هزینه های درمانی، تحصیل، مسکن خانواده های نیازمند و  وام های خودکفایی و کارانگیزی با هدف ایجاد اشتغال پایدار به خانواده های تحت حمایت و نیازمند پرداخت می شود.

به گفته ویسی سقف وام کارگشایی ۲۰ میلیون ریال، سقف وام کارانگیزی ۵۰ میلیون ریال و سقف وام های خودکفایی ۱۵۰ میلیون ریال است .

ویسی یادآور شد: از ابتدای سال ۹۵ تاکنون ۱۱۶ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار بیش از سه میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جوانرود پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام (ره) شهرستان جوانرود با اشاره به اینکه مددجویان متقاضی وام می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه و در صورت واجدالشرایط بودن از وام قرض الحسنه برخوردار شوند اظهار امیدواری کرد: ۳۵۰ فقره وام قرض الحسنه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال تا پایان سالجاری به نیازمندان جوانرودی پرداخت شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.