ایلام؛

تجلیل از خانواده 53 شهید جاویدالاثر استان

همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خانواده های معظم 53 شهید جاویدالاثر استان در دوران جنگ تحمیلی تجلیل خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اعلام کرد:استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 800 شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

سرهنگ عبدالصاحب طهماسبی افزود: 53 شهید این استان جاویدالاثر هستند که در این ایام از خانواده های این عزیزان تجلیل خواهد شد.

وی بازخوانی نمایش رزمی عملیات عاشورا در بوستان بلوط بمدت سه شب، گردهمایی پیشکسوتان بسیجی، برگزاری صبحگاه مشترک در 31 شهریور، دیدار و سرکشی از خانواده ای شهدا و مهمانی لاله ها را از مهمترین برنامه های این ایام اعلام کرد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت: آیین های هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس همزمان شده که تلاش می کنیم راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس در اماکن آموزشی حضور یابند و خاطرات دوران دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو کنند.

سرهنگ طهماسبی تاکید کرد: 513 برنامه شاخص در مجموع همزمان با ایام هفته دفاع مقدس در این استان اجرا می شود.

وی گفت: 30 تیم از اعضای جامعه بسیج پزشکی استان همزمان با هفته دفاع مقدس در مناطق محروم و دورافتاده این استان حضور یافته و به نیازمندان خدمت درمانی و دارویی رایگان می کنند.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.