اراک ؛

با فعالیت زود هنگام انتخاباتی برخورد می کنیم

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به انتخابات سال 96 گفت : با هرگونه تبلیغات زود هنگام و پیش از موعد مطابق قانون برخورد می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، محمد حسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور در حاشیه دهمین شورای اداری استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات سال 96 اظهار داشت: هیچ داوطلبی نمی‌تواند با تبلیغات زود هنگام وارد تبلیغات انتخابات شده و اگر اقدام به چنین کاری کند خلاف قانون عمل کرده و طبق قانون با متخلف برخورد می‌شود.

محمد حسین مقیمی افزود: انتخابات سال 96 را پیش رو داریم و فرمانداران و بخشداران مهم‌ترین وظیفه را در این زمینه برعهده دارند .

وی ادامه داد: از اواخر آذرماه و با شروع دی‌ماه وارد فضای اجرایی انتخابات می‌شویم در حال حاضر مقدمات را فراهم کرده و نیازمندی‌ها را تامین می‌کنیم و با  تشکیل ستاد انتخابات در دی‌ ماه انتخابات وارد مرحله حساس خود می‌شود.

مقیمی با اشاره به امنیت مرزهای ایران گفت: خوشبختانه مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حیطه مرزبانی با حضور ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و همین طور نیروهای گمنام امام زمان(عج) از موقعیت‌های خوبی برخوردار است .

وی ادامه داد: نیروهای مرزبانی به‌گونه‌ای عمل کرده‌اند که اجازه ورود به هیچ نیرویی را نداده و توانسته‌اند به خوبی از مرزها دفاع کنند.
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.