ساری،

کمک میلیاردی مردم مازندران در عیدقربان و جشن عاطفه ها

مازندرانی ها بیش از 16 میلیارد ریال درعیدقربان و جشن عاطفه ها کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن قربانی ، معاون امور مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: مردم نوعدوست مازندران امسال 16میلیارد و 732 میلیون و 63 هزار و 885 ریال درعیدقربان و جشن عاطفه ها به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کمک کردند.

قربانی با بیان اینکه از این کمک ها 10 میلیارد و 705 میلیون و 307 هزار و 280 ریال مربوط به عید قربان بوده است ، افزود: کمک های مردمی در عید قربان امسال در مقایسه با پارسال 6 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: خیران مازندران در عید قربان پارسال بیش از 10 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد مازندران کمک کردند.

معاون امور مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: 83 پایگاه و دفاتر نیکوکاری و نیزمراکز نیکوکاری جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی عید قربان در مازندران را امسال برعهده داشته است.

قربانی گفت: در جشن عاطفه های امسال نیز در مرحله اول جمع آوری نیز 6 میلیارد و 26 میلیون و 756 هزار و 605 ربال از کمک های مربوط به مساعدت های اهدایی مردم به همکاران این نهاد و پایگاههای کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل شده که در قالب بسته فرهنگی توسط شهرستان ها قبل از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها بین دانش آموزان و دانشجویان توزیع می شود.

وی افزود: مرحله دوم جشن عاطفه ها نیز در تاریخ 10 و 11 مهر در مدارس و دانشگاه های مازندران برگزار می شود.

کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران 62 هزار خانوار را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار