انوشیروانی: سیستم نوین تمرین را جایگزین شرایط سنتی می کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری از ارائه برنامه هایش به شورای فنی خبر داد و گفت: سیستم نوین علم تمرین را جایگزین شرایط سنتی خواهیم کرد.

انوشیروانی: سیستم نوین تمرین را جایگزین شرایط سنتی می کنیم سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با رادیو ورزش به موفقیت سعید محمدپور در المپیک لندن و حقی که به او بازگشت، اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که این اتفاق افتاده است و وزنه برداران ما به حق واقعی خود رسیدند. سعید محمدپور، وزنه برداری جوان، جنگنده و آینده دار است. این ورزشکار در المپیک لندن با سن کمی که داشت به خوبی جنگید و خوشبختانه اکنون توانسته به حق خودش برسد. دوپینگ رقبای محمدپور، بعد از 4 سال مشخص و اعلام شده است. این اتفاق نشان دهنده این است که خداروشکر در مسئله دوپینگ خوب کار کرده ایم. 
وی، در پاسخ به این سوال که پس از در رفتن آرنج محمدپور، قرار بود که عمل جراحی انجام دهد، آیا شما از او خبری دارید که به تمرینات بازخواهد گشت یا خیر، بیان کرد: بله؛ من با او در تماس هستم. او هنوز تمرینات خود را شروع نکرده است؛ اما فکر می کنم که زمانش رسیده که به تدریج فعالیت خود را آغاز کند. با توجه به اینکه آرنج تکیه گاه وزنه روی سر است، کار برای او کمی دشوار خواهد شد. انشالله که سعید بتواند مانند روزهای قبل بازگردد؛ ما هم هر کمکی که از دستمان بربیاد برای او انجام خواهیم داد. 
انوشیروانی، در ارتباط با برنامه هایی که به شورای عالی فنی ارائه خواهد داد، اظهار داشت: از مرادی و شورای عالی فنی، سپاسگزارم که این اعتماد مجدد را به بنده داشتند. ما اکنون برنامه 2 ساله را تدوین کرده ایم و کارهای پایانی آن را انجام می دهیم.  انشالله یکشنبه هفته آینده این برنامه را در اختیار شورای فنی قرار خواهیم داد. ما سیستم نوین علم تمرین را جایگزین شرایط سنتی خواهیم کرد؛ همچنین در نظر داریم که برخی جوانان را به بدنه تیم ملی بزرگسالان اضافه و کادر فنی را تقویت کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار