بازداشت 13 نفر از حجاج بحرینی در عربستان

نیروهای عربستان، 13 نفر از حجاج بحرینی را به اتهام آنچه که «ارتباط با تروریسم» خواندند، بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه بحرین الیوم، نیروهای عربستانی به اتهام آنچه این کشور ارتباط با تروریسم می‌نامد، 13 نفر از حجاج بحرینی را هنگام خروج از این کشور بازداشت کرده است.

این در حالی است که وزارت کشور بحرین اعلام کرده است این افراد فقط به خاطر مشکلاتی که در روادید حج داشته‌اند از سوی نیروهای عربستان سعودی بازداشت شده‌اند.

با پایان یافتن زمان حج، روزنامه‌های وابسته به رژیم سعودی نوشتند 13 نفر از حجاج بحرینی به اتهام «ارتباط با تروریسم» بازداشت شده‌اند. تاکنون جزئیاتی از این اتهام و سرنوشت این افراد منتشر نشده است.

به نوشته روزنامه‌های سعودی، از جمله این بازداشت‌شدگان ریاض حسن، سید إبراهیم شهرکانی، حسین راشد، عبد الجلیل حمزه، فیصل ثامر، جعفر عاشور، میرزا ثامر و عبد الله سلطان ابراهیم لیث هستند. این حجاج جزء کاروان "کاظم" بحرین بوده‌اند که بیش از 200 نفر بودند.

به گزارش این روزنامه‌ها، برخی از حجاج هنگام ورود به مکه بازداشت و گذرنامه‌هایشان توقیف شد. از این افراد خواسته شد پس از پایان فریضه حج برای پس گرفتن گذرنامه‌های خود مراجعه کنند؛ اما هنگامی که آنان برای گرفتن گذرنامه‌هایشان رفتند، 13 نفر از آن‌ها بازداشت شدند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار