ارومیه؛

حضور فرماندار ارومیه در ابتدای صف پاک‌سازی از طبیعت

فرماندار ارومیه در ابتدای صف پاک‌سازی از طبیعت حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه گفت: فرماندار ارومیه بهمراه جمعی از دوستداران طبیعت اقدام به پاک‌سازی جاده چی چست کردند.

مختارخانی گفت: در این برنامه که به پیشنهاد تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی و با حمایت فرمانداری و شهرداری ارومیه، محیط زیست ، اداره راه و شهرسازی برگزار شد، عباس حسن خانی فرماندار ارومیه و علیرضا ملامحمدزاده معاون سیاسی امنیتی فرماندار ، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری و جمعی از دهیاران نیز حضور داشتند.

وی افزود: این برنامه با شعار استقبال از میهمانان جشنواره انگور و با هدف توسعه توریست در جاده گلمانخانه و با حضور 50 نفر و جمع اوری 200 کیسه زباله برگزار شد .

فرماندار ارومیه در پایان مراسم و در صحبتهای خود گفت: طبیعت در وضعیت خطرناکی هست و از اینکه این موسسه، مردم و مسولان را وادار میکند در کنار هم به کمک طبیعت بشتابند جای تقدیر و تشکر دارد ما با دیدن اینها انرژی و نیرو میگیریم . متاسفانه کشور ما جزو تولید کننده های زباله هست و بی مهابا زباله ها را در همه جا رها میکنیم که باید با فرهنگسازی و کمک دولت و خود مردم جلو این کار گرفته شود.

فرزانه راجی فر مسئول تشکل مردم نهاد ناجیان نبض زمین آذربایجان غربی هم گفت:از حضور مسئولین شهری در این حرکت فرهنگی تشکر می کنیم و امیدواریم با حضور یکپارچه مردم و همراهی هم بتوانیم به کاهش تولید زباله و داشتن طبیعتی بدون زباله دست یابیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.