آبادان ؛

افتتاح4 مدرسه در بندر ماهشهر

4 مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در بندر ماهشهر افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عبادی رئیس اداره آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان بندر ماهشهر گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 3 مدرسه ابتدایی و یک آموزشگاه متوسطه دخترانه در بندر ماهشهر افتتاح می‌شود.

عبدالواحد عبادی در جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش شهرستان بندر‌ ماهشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت آموزش‌ و‌ پرورش در جامعه افزود: آموزش‌ و‌ پرورش گسترده‌ترین حلقه واسط نظام و ملت در کشور است و نماد جمهوری اسلامی است.

وی گفت: پرچم آموزش‌ و‌ پرورش در گوشه و کنار کشور به عنوان نماد جمهوری اسلامی برافراشته است و برای تمام مردم جامعه است که سود و زیان آن متوجه همه است.

عبادی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آموزش‌ و‌ پرورش کانون خلق دنیای آینده است، افزود: آموزش‌ و‌ پرورش باید در الویت‌های اول جامعه قرار بگیرد، به گونه‌ای که مدرسه‌ای زیبنده جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی پس از قدردانی از مسؤولان جهت تقبل مسؤولیت رسیدگی به معضلات آموزش‌ و‌ پرورش گفت: برخی مصوبات جلسات گذشته شورای آموزش‌ و‌ پرورش تاکنون اجرایی نشده است، لذا با توجه اینکه این نهاد با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند درخواست می‌شود نسبت به اجرایی شدن مصوبات از جمله پرداخت بدهی‌ها همت شود.

عبادی افزود: درخواست می‌شود جهت پیش‌برد بهتر اهداف آموزش‌ و پرورش به خصوص در آغاز سال تحصیلی جدید حداقل تا 10 مهر ماه هر یک از دستگاه‌های اجرایی نماینده خود را به آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان به عنوان رابط آموزشی معرفی کنند.

رئیس آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان ماهشهر با اعلام خبر افتتاح 4 مدرسه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جذب اعتبار لازم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 3 مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در مناطق فاز 7 ماهشهر و مرکز شهر و همچنین یک آموزشگاه متوسطه دخترانه در منطقه کوی آزادگان افتتاح خواهد شد.

عبادی از پیشرفت 2 درصدی در رتبه علمی دانش‌آموزان شهرستان ماهشهر در امتحانات نهایی خبر داد و افزود: خوشبختانه علاوه بر پیشرفت 2 درصدی رتبه علمی دانش‌آموزان شهرستان در امتحانات نهایی، در کنکور سراسری نیز دانش آموزان موفق به کسب 3 رتبه زیر 100 استانی، 2 رتبه زیر 100 کشوری و 25 رتبه زیر یک‌هزار شدند.

وی پس از قدردانی ویژه از پیگیری‌های جدی فرماندار شهرستان گفت: با پیگیری‌های فرماندار شهرستان ماهشهر از محل اعتبارات شورای راهبردی اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 900 میلیون ریال جهت کمک به آموزش‌و‌پرورش جذب شد، این در حال است که در سال‌های گذشته تنها یک میلیارد و 100 میلیون ریال جذب شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.