شیراز؛

به زودی تمامی منابع کمیته امداد به صندوق قرض الحسنه منتقل می شود

نورمحمدی مدیر عامل صندوق قرض الحسنه کمیته امداد کشور گفت: صندوق قرض الحسنه کمیته امداد کشور تا پایان آبان ماه در سراسر کشور افتتاح می شود.

به زودی تمامی منابع کمیته امداد به صندوق قرض الحسنه منتقل می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نورمحمدی مدیر عامل صندوق قرض الحسنه کمیته امداد کشور با بیان اینکه به زودی تمامی منابع کمیته امداد به این صندوق منتقل می شود، گفت: برنامه ریزی های لازم انجام شده که فعالیت های بانکی کمیته امداد به زودی از طریق این صندوق انجام شود و تا پایان آبان ماه این صندوق در تمامی استان ها راه اندازی می شود.
وی از پرداخت هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات توسط کمیته امداد کشور خبر داد و افزود : این میزان تسهیلات به یک میلیون و 270 خانواده زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شده است که با راه اندازی شعب در تمام مراکز استان ها این رقم بیشتر می شود.
نورمحمدی ادامه داد: این صندوق تسهیلات با سود واقعی قرض الحسنه را ارائه می کند و مراحل دریافت وام برای خانواده های زیر پوشش تسهیل شده است.
وی بیان کرد: هدف ما انجام قرض الحسنه واقعی است و این کار را تحت نظارت بانک مرکزی انجام می دهیم.
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه کمیته امداد کشور تصریح کرد: موضوع تبدیل شدن این صندوق به بانک را مد نظر نداریم زیرا اولویت اول و اصلی ما ارائه خدمات قرض الحسنه واقعی به افراد نیازمند و خانواده های تحت پوشش کمیته است.
وی تاکید کرد: موجودی این صندوق در کشور حدود  هزار میلیارد تومان است که با کمک خیران و سپرده های مردم توان مالی و ارائه خدمات ما به نیازمندان بیشتر می شود.
انتهای پیام/ر



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار