در سال تحصیلی آینده اولویت آموزش با والدین کلاس اولی‌ها است

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از اولویت توجه به آموزش والدین دانش‌آموزان کلاس اولی در سال تحصیلی پیش‌رو خبرداد.

صادق صادقپور مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه های در نظر گرفته شده ویژه جشن شکوفه‌ها که 31 شهریورماه در دبستان‌های کشور برگزار می‌شود، گفت: برای معاونان آموزش ابتدایی استان ها در این خصوص توصیه ها و پیشنهادات لازم ارائه شده است.

وی ادامه داد: ارسال دستورالعمل آموزش والدین دانش آموزان کلاس اولی به استان ها انجام شده تا شرایط مشارکت  آن ها افزایش پیدا کند.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیگیری مستمر و برنامه ریزی برای ثبت نام کامل دانش آموزان لازم التعلیم انجام شده است، ادامه داد: تعدادی از همکاران دفتر آموزش دبستانی برای حضور در مدارس استان ها جهت مشارکت در برگزاری مراسم کلاس اولی ها ها شرکت می کنند.

صادق پور یادآور شد: برای سال تحصیلی پیش رو اولویت توجه به آموزش والدین با برنامه های از پیش تعیین شده در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره های آموزشی برای ویژه رابطان تلفیقی برای فعالیت هرچه بهتر دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تعداد فعالان در بخش سناد جهت بازدیدها از استان ها افزایش یافته،اظهار کرد: توجه مدیران برای تنظیم برنامه سالانه و سازماندهی دانش آموزان در کلاس های درس جدی تر شده است.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استقرار سه هزار راهبر آموزشی،راه اندازی سامانه الکترونیکی برنامه عملیاتی سالانه مدیران، آموزش مدیران مدارس و آماده سازی آنان برای شروع سال تحصیلی، برگزاری کارگاه های آموزشی برای معلمان با سابقه کمتر  و برگزاری دوره های آموزشی برای معلمان جهت برنامه های آموزشی در فرآیند تدریس از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای دانش آموزان و معلمان دوره ابتدایی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار