اصفهان؛

آغاز فعالیت مجتمع فرهنگی هنری «شهر» در کاشان

فعالیت مجتمع فرهنگی هنری شهر در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان آغازشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرستان کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این مجتمع فرهنگی هنری با 6 بخش «پوشش اسلامی-ایرانی»، «کتابخانه آیت الله مدنی(ره)»، «کودکان و نوجوانان»، «مکتب خانه»، «کافه کتاب» و «سرای اهل قلم» در نظر گرفته شده است.
مجتبی رضازاده، عرضه لباس های متناسب با فرهنگ ورزش های بومی وملی به مخاطبان را غرفه پوشش اسلامی ایرانی، یادآورشد وافزود: علاوه بر پوشش بانوان البسه آقایان نیز در این غرفه عرضه خواهد شد.
وی،با اشاره به تقویت محتوای پیشین کتابخانه آیت الله مدنی(ره) گفت: به روزرسانی کتاب ها و آثار نوشتاری ممتاز و برجسته  نیز برای این کتابخانه در دستور کار قرار می گیرد و به علاقه مندان حوزه کتابخوانی ارائه می شود.
به گفته وی،«مکتب خانه» بخش دیگر این مجتمع با کارکرد کارگاه قصه گویی است که قصه گویی را در سه محور قرآنی، داستان های ائمه اطهار و پیامبران و مفاخر و مشاهیردارالمومنین بیان می کند.
 مشاور شهردار کاشان گفت:«کافه کتاب» با ایجاد محیطی آرام و جذاب برای مخاطب علاوه بر ارائه اغذیه و نوشیدنی های سالم، فضای تبادل افکار را برای مراجعه کنندگان مهیا می سازد.
رضازاده،گفت:بخش سرای اهل قلم نیز غرفه ای است که محافلی نظیر نقد کتاب با حضور اندیشمندان و صاحبان تفکر در آن شکل می گیرد.
وی تصریح کرد :مجتمع فرهنگی هنری شهر در مساحتی حدود 220 متر مربع احداث شده است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.