جلالی:لایق این پیروزی بودیم

سرمربی تیم پیکان گفت:خوشحالم که بعد از هفته‌ها که مستحق پیروزی بودیم در این بازی و اینجا به اولین بردمان دست پیدا کردیم.

جلالی:لایق این پیروزی بودیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مجید جلالی  بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: ما با تیم پر قدرتی بازی کردیم چرا که این تیم فصل گذشته قهرمان ایران شده بود و تیم دست و پا بسته‌ای نبود. خوشحالم که بعد از هفته‌ها که مستحق پیروزی بودیم در این بازی و اینجا به اولین بردمان دست پیدا کردیم.

جلالی در ادامه گفت: ما برای این بازی برنامه ریزی داشتیم و خوب هم جلو رفتیم بطوریکه 2 گل هم زدیم اما در مقاطعی از بازی نمی‌خواهم بگویم که کم تجربگی اما بازیکنانم سادگی کردند و این 2 گل را از دست دادیم هرچند که در نهایت گل پیروزی را زدیم و بازیکنانم کم اشتباه بازی کردند.

جلالی در خصوص شناخت از استقلال خوزستان گفت:  البته ما با تیم دست و پا بسته‌ای بازی نکردیم و می‌دانستیم که استقلال خوزستان در 15 دقیقه آخر بازی 4 گل خورده و 3 گل زده است و این نشان می‌داد که ریسک آنها در این زمان زیاد است و به همین دلیل ما منشا را برای همین دقایق به بازی آوردیم و ایده خوبی هم بود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار