عباسی:زرگر فاتحه سیاه جامگان را خواند/از داوری شکایت نمی کنیم

مالک تیم سیاه جامگان گفت:حسین زرگر داور این مسابقه با تصمیمات اشتباه خود فاتحه تیم سیاه جامگان را خواند.

محمدرضاعباسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی با تراکتور اظهارکرد: فوتبال همین است یک روز برد دارد و یک روز باخت، اما حسین زرگر داور این مسابقه با تصمیمات اشتباه خود فاتحه تیم سیاه جامگان را خواند و حتی بدتر از آن یک پنالتی به ضرر تیم ما اعلام کرد که کاملا ناجوانمردانه و دور از عدالت بود.

وی افزود:هواداران تیم تراکتور قبل از شروع این مسابقه کمپینی علیه داور راه انداخته بودند که وی به درد این بازی نمی خورد، همین عامل سبب شد که زرگر تحت تاثیر قرار بگیرد و از خجالت تیم ما در بیاید.

مالک تیم سیاه جامگان درمورد عملکرد بازیکنان تیم سیاه جامگان در این دیدار گفت: عملکرد بازیکنان در این مسابقه رضایت بخش بود.

وی با اشاره به قدرت تیم تراکتورسازی اشاره کرد: اگر تیم تراکتور با این بازیکنان و کادر فنی خوبی که در اختیار دارد نتواند تیم ما را در تبریز شکست دهد باید به این فوتبال شک کرد.

عباسی در پایان درپاسخ به این سوال که آیا از داور به دلیل اشتباهات تاثیر گذارش به کمیته داوران شکایت خواهند کرد یا خیر،پاسخ داد: ما بازی را با اشتباهات واگذار کردیم و قرار نیست با شکایت از این داور نتیجه به سود تیم سیاه جامگان باز گردد بنابراین از آنجایی که شکایت فایده ای ندارد پیگیر این امر نخواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار