بجنورد؛

راهیابی دو اثر از خراسان شمالی به جشنواره تئاتر فجر

نمایش های "مولار" و "هیس اون بیدار میشه" از خراسان شمالی به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر استان افزود: این جشنواره که از ٢٧ تا ٢٩ شهریورماه در بجنورد برگزار شد، با انتخاب برترین ها به کار خود پایان داد.

محمدتقی آریان اظهار داشت: در این جشنواره ٦ اثر از شهرستان بجنورد و شهرستان های شیروان ، جاجرم و گرمه به مدت سه روز بر روی صحنه رفت و در پایان هیات داوران به اتفاق آرا و بدون اولویت دو نمایش 'مولار' به کارگردانی محمد شاکری و 'هیس اون بیدار می شه ' به کارگردانی نریمان محزون را به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر معرفی کردند.

وی گفت: در بخش بازیگری مرد هیات داوران تندیس جشنواره ،دیپلم افتخار و مبلغ چهار میلیون و ٥٠٠ هزار ریال را به حکمت شیردل بازیگر نمایش' مولار' اهدا کردندو در بخش بازیگری زن نیزبه آزاده حیدر زاده بازیگر نمایش 'شکلک ' اهدا کردند.

گفتنی است:هیات داوران جایزه اول نمایش نامه نویسی این جشنواره را به محسن براتی و محمد شاکری برای نمایش 'هیس اون بیدارمی شه' و در بخش کارگردانی هم تندیس جشنواره به نریمان محزون کارگردان نمایش 'هیس اون بیدار می شه' اهدا شد.

وی افزود:در بخش موسیقی هم دیپلم افتخار به طاهر اقطابی به خاطر آهنگسازی نمایش 'شکلک ' و در بخش طراحی صحنه هم دیپلم افتخار، تندیس جشنواره به محمد شاکری طراح صحنه نمایش 'مولار' اهدا شد .

آریان گفت:در بخش طراحی لباس هم دیپلم افتخار به نریمان محزون طراح لباس نمایش 'هیس اون بیدار می شه' اهدا شد.

کورش نریمانی مهدی نصیری و علی اصغر دشتی مسئولیت داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.