سن دیسک از "کارت حافظه یک ترابایتی" رونمایی کرد

بزرگترین کارت حافظه جهان از سوی شرکت سن دیسک با ظرفیت یک ترابایت رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سن دیسک که به صورت تخصصی در بخش سخت‌افزار کامپیوتر و بخصوص کارت حافظه‌ در آمریکا فعالیت می‌کند به تازگی از بزرگترین کارت حافظه SD جهان با ظرفیت یک ترابایت رونمایی کرد.

کارت SDXC نمونه اولیه از کارت حافظه با این میزان ظرفیت است و این شرکت هنوز زمان دقیقی برای ورود آن به بازار ارائه نکرده است. وسترن دیجیتال که مالکیت شرکت سن دیسک را در اختیار دارد گفته است که 16 سال پیش این شرکت اولین کارت حافظه تولیدی خود را با حجم 64MB روانه بازار کرد و دو سال گذشته نیز کارت SD با ظرفیت 512 گیگابایت را به بازار عرضه کرد.

این شرکت گفته است: در مقایسه اولین کارت حافظه سن دیسک با محصول یک ترابایتی، کاربران 16.384 برابر ظرفیت بیشتری را تجربه می کنند.

شرکت سن دیسک معتقد است برای با وجود افزایش تقاضا برای حافظه سنگین برای فرمت های ویدئویی K4 و K8 و محتوای 360 درجه برای هدست های واقعیت مجازی کاربران به حافظه یک ترابایتی نیاز خواهند داشت.

در کنار تمامی مزیت‌های این کارت حافظه ظرفیت بالای آن از سرعت خواندن و نوشتن بر روی کارت می‌کاهد و در صورت بروز مشکل به خصوص گم شدن آن تمامی اطلاعات کابران از بین خواهد رفت.

با وجود اینکه گفته می شود قیمت کارت حافظه جدید بالا خواهد بود شرکت سن دیسک هنوز قیمت مشخصی برای محصول یک ترابیاتی خود اعلام نکرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار