ایلام؛

غفلت از نیروهای مسلح اشتباهی استراتژیک

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت:غفلت از نیروهای مسلح اشتباهی استراتژیک است و نتایج بسیار بدی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد سپاه استان اعلام کرد : دوران دفاع مقدس که از برجسته‌ترین حوادث انقلاب اسلامی بود و ملت ایران اسلامی با ایثار و فداکاری تک به تک برگ‌های آن را رقم زدند و دفاع مقدس متعلق به تمامی آحاد مردم است و باید این برهه تاریخی و برگ زرین افتخار مردم ایران به خوبی به نسل های آینده منتقل شود.

وی گفت:دشمنان انقلاب اسلامی در سودای سقوط نظام اسلامی بودند و در این خصوص برای خود فرضیاتی متصور بودند، غافل از اینکه مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل برای دفاع از کشور و انقلاب از همه‌چیز خود خواهند گذشت.

وی افزود : دوران هشت ساله دفاع مقدس یاد آور حضور آگاهانه و شجاعانه مردم در خط مقدم، نمونه بارز تبلور ایثار و خود گذشتگی و قدرت نرم جمهوری اسلامی یعنی قدرت ایمانی و معنوی در برابر قدرت مادی و تجهیزاتی نظامی دشمنان بوده است که بر تمام قدرت مادی و امکانات نظامی آنان غلبه کرد.

سردار حسینی تاکید کرد: در دفاع مقدس هزینه پرداخت کردیم اما تسلیم نشدیم و استقلال خود را در ابعاد مختلف را در کشورمان حفظ کردیم، که باید این دوران سخت دفاع مقدس برای نسل جوان امروزی بازگو شود.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.