اهواز؛

دوره پیش دبستانی اولویت آموزش و پرورش

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: دوره پیش دبستانی به عنوان اولویت اول آموزش و پرورش خوزستان برای سال تحصیلی جاری تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردشیر شجاعی ،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز ورودی پایه اول ابتدایی در سراسر خوزستان امسال با حضور در مدرسه، تحصیل خود را آغاز می کنند.

وی صبح امروز چهارشنبه در مراسم جشن نمادین استانی شکوفه ها و غنچه ها اظهار کرد: خوشبختانه فرزندان ما از اینکه به عنوان روز اول، جشن شکوفه ها و ورودی خود را جشن گرفتند، خیلی خوشحال هستند که مسئولان نیز از این نشاط دانش آموزان مسرور می شوند.

شجاعی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز ورودی پایه اول ابتدایی در سراسر خوزستان داریم که این روز را به آنها تبریک می گویم. امروز در سراسر جشن خوزستان جشن ورودی پایه های اول ابتدایی و پیش دبستانی را جشن می گیریم.

وی بیان کرد: بیش از سه هزار و ۷۰۰ کلاس برای اولی ها سازماندهی شده است. امیدوارم ارتباط دو سویه بین آموزش و پرورش و اولیا تا پایان سال ادامه داشته باشد.  آموزش و پرورش با همه توان و با استفاده از ظرفیت های خود کمک می کند تا مسائل تعلیم و تربیت فرزندان به بهترین شیوه سازماندهی می کند.


شجاعی اظهارداشت: تنها مراکزی صلاحیت های علمی را در برگزاری دوره پیش دبستانی دارند که دارای مجوز از آموزش و پرورش باشند؛  بنابراین اولیا فرزندان خود را به مراکز دارای مجوز برده و فقط در این مراکز ثبت نام کنند تا با شیوه های منطبق بر شرایط سنی آنها دوره های لازم را برگزار کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.