اهواز؛

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در رامهرمز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز گفت: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی،برنامه‌های ورزشی و مسابقات ورزشی و حمایت از بسیجیان ورزشکار ازبرنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز اظهار کرد: ما مرهون رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم، جوانانی که در دفاع از سرزمین خویش لحظه‌ای درنگ نکردند.

 وی بیان داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس علاوه براین‌که از آب‌وخاک خود دفاع کردند از ایمان و ارزش‌های دینی خود نیز پاسداری کردند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی را در سطح شهرستان و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی اجرا خواهیم کرد تا یاد و خاطره رزمندگان و شهدا را گرامی بداریم.

 وی افزود: برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا با نام «شهدا آبروی محله»؛ غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا برخی از برنامه‌های این هفته است.

 میرعلایی تأکید کرد: برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری برنامه‌های ورزشی و مسابقات ورزشی و حمایت از بسیجیان ورزشکار از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در پایان گفت: رزمندگان و شهدا آبروی ما هستند و برما است تا با ارزش گذاری به این عزیزان و گرامیداشت یاد و خاطره آنان و انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، دین خود را به این عزیزان ادا کنیم.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.