کرمانشاه؛

قطره ای از دریای اقتدار ایران

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور گفت: امروز به دفاع مقابل دشمن در ورای مرزها پرداخته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امیر سرتیپ دوم منوچهر کاظمی در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: اگر بخواهیم تعریف جامع و مختصری از دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته باشیم باید عنوان کنیم که این دوران تفسیر شفافی از آیات نورانی الهی بود.

کاظمی تصریح کرد: اگر گذشتگان و پدران نسل جوانامروزتوفیق داشتند در دوران دفاع مقدس حضور داشته باشند، امروز فرزندان آنها هم توفیق دارند راه‌ آنها را همچنان ادامه داده و در راستای اقتدار و عزت ایران اسلامی جانفشانی کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: امروز فرزندان این آب و خاک به دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران در ورای مرزها مشغولند که شهدای مدافع حرم نمونه‌ای روشن از این دفاع است.

کاظمی تاکید کرد: امروز کلیه نیروهای مسلح کشور اعم از ارتش قهرمان، سپاه دلاور، بسیج سرافراز، نیروی انتظامی مقتدر و سربازان گمنام امام زمان(عج) شبانه روز آرامش و سلامت خود را در طبق اخلاص گذاشته و مشغول دفاع از حریم ولایت هستند.

در این مراسم یگان‌های پیاده و موتوری ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج به رژه پرداختند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.