سمنان;

درخشش دانش آموز سمنانی در جشنواره نوجوان سالم

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از کسب رتبه سوم کشوری توسط دانش آموز سمنانی در پنجمين جشنواره کشوري نوجوان سالم خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، کيميا نيک کار دانش آموز پايه هشتم دبيرستان دوره اول هجرت شهرستان سمنان توانست رتبه سوم در رشته فيلم داستانی را در پنجمين جشنواره کشوری نوجوان سالم کسب کند.
محمدرضا جهان  با اعلام اين خبر افزود: اين جشنواره هر ساله با هدف ترويج نهضت فرهنگی پيشگيری از آسيب‌های اجتماعی به ويژه اعتياد در سطح کليه مدارس کشور برگزار ميیشود.
وی توسعه همکاری و هم افزايی براي ترويج شيوه های زندگی سالم با رويکرد دينی و ملی و پيشگيری از گرايش به رفتارهاي پرخطر مانند دخانيات ،اعتياد،خشونت را از مهمترين اهداف اين جشنواره عنوان کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد: شناسايي و رشد استعدادها  ، افزايش مهارتها ،  ارتقا سطح آگاهي دانش آموزان و تقدير وتجليل از فعالان بخصوص دانش آموزان و همکاران برگزيده از ديگر محور هاي اين جشنواره بود.
گفتنی است؛پنجمين جشنواره کشوري نوجوان سالم در دو بخش خلاقيت هاي دانش آموزي در رشته هاي نقاشي، عکس، مقاله، نشريه ديواري، چندرسانه‌اي و نرم‌افزار ، فيلم و ايده پردازي  و ابتکارات مدرسه اي در رشته اي پروژه هاي ابتکاري پيشگيري،الگوها و فنون آموزش و تدريس پيشگيري در کلاس و محصولات و منابع کمک آموزشي و فرهنگي پيشگيري در سطح کشوري برگزار گرديد.
اختتاميه پنجمين جشنواره کشوري نوجوان سالم  به ميزباني اصفهان برگزار گرديد و از برگزيدگان در اين جشنواره تقدير به عمل آمد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.