قزوین؛

افزایش برد موشکها مساوی با رعب و وحشت دشمن

نماینده ولی فقیه در استان گفت: افزایش برد و توان موشک‌ها همان‌قدر که برای دشمنان رعب و وحشت و ناامنی ایجاد می‌کنند، برای مردم و مستضعفان پیام آور صلح، دوستی، امنیت و آسایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در مراسم رژه نیروهای مسلح در قزوین افزود: به هر میزانی که برد سلاح‌های ما افزایش می‌یابد و موشک‌های ما نقاط دورتر را نشانه بگیرند، به همان اندازه سیطره شیطانی دشمنان، کم‌تر و کوتاه‌تر می‌شود و مردم و مستضعفان احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

افزایش برد موشکها مساوی با رعب و وحشت دشمن

وی ، وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با دیگر نیروهای مسلح  دنیا را در استفاده  از نیرو وتوان برای  اجرای فرمان خدا دانست و گفت :  نیروهای مسلح ما از خدا فرمان می گیرند و برای اجرای فرمان خدا از نیرو، قدرت و عزت خودمان استفاده می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: نیروهای  نظامی دیگر کشورها برای  کشورگشایی، گسترش ظلم و سیطره بر بندگان خدا، به دنبال قدرت و توان نظامی هستند.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 16 زرهی قزوین هم گفت : سخن گفتن از دوران دفاع مقدس یعنی زنده نگه داشتن اصول مهمی چون وطن دوستی ، راز و نیاز های خالصانه در سنگرها و اطاعت از رهبری که مظلومانه ترین دفاع را در تاریخ هدایتگر بوده است.
 
امیر محمد رضایی افزود: امروز دیگر دفاع مقدس و افتخارات آن متعلق به نیروهای مسلح نیست بلکه این حماسه به همه مردم تعلق دارد و رسالت همگانی صیانت از آن است.


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: نیروهای مسلح آمادگی خود را با دامنه و حجم تهدیدات دشمن تنظیم می کند تا در همه شرایط پیچیده از آمادگی کامل برخوردار باشد.  

وی گفت : خوشبختانه نیروهای مسلح با افزایش توان خود در همه عرصه ها گام های موثری برداشته است و با حضور در مناطق مختلف مرزی با اقتدار از کشور و منافع جمهوری اسلامی ایران حراست می کند.

در این مراسم پس از اجرای مراسم پرچم و ادای احترام به شهدای نیروهای مسلح ، یگانهای پیاده لشگر ۱۶ زرهی، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، پایگاهای بسیج، یگان نمونه شهدا، نیروهای حافظ صلح، تانکها، نفربرها، یگان لجستیک، پدافند شیمیایی، تجهیزات از مقابل جایگاه و تمثال شهدا رژه رفتند و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

مردم ، مسئولان استانی، جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان نیز در این مراسم حضور داشتند.

رژه نیروهای مسلح در تاکستان ، البرز و آبیک هم برگزار شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار