ساری،

قهرمانی بابلسر در هفتمین دوره مسابقات شنای استقامت

تیم بابلسر الف قهرمان هفتمین دوره مسابقات شنای استقامت مهندسان مازندران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی بابکی، رئیس کانون مهندسین شهرستان فریدونکنار گفت: تیم بابلسر الف قهرمان هفتمین دوره مسابقات شنای استقامت مهندسان مازندران شد.

بابکی افزود: هفتمین دوره مسابقات شنای استقامت مهندسان مازندران یادواره شهدای غواص فریدونکنار در این شهرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به مدت یک روز برگزار شد، گفت: در این دوره از رقابت‌ها ۷۰ شناگر از استان مازندران حضور داشتند که شاهد رقابت نزدیکی بودیم.

رئیس کانون مهندسین فریدونکنار افزود: هفتمین دوره مسابقات شنای استقامت مهندسین استان مازندران یادواره شهدای غواص فریدونکنار در منطقه ساحلی پلاژ شرق این شهرستان با استقبال خوب مسوولان و تماشاگران برگزار شد.

بابکی در تشریح نتایج پایانی این رقابت‌ها در رده سنی بالای ۶۰ سال، گفت: در این رده شاهپور نیازی، رمضانعلی حسن‌زاده و رمضانعلی احمدیان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در رده سنی تا ۵۹ سال بهرام کریم‌ زاده قهرمان شد، افزود: نادر عبادی و میرمقتدا حجازی در این رده به جایگاه های دوم و سوم رسیدند.

وی از کسب عنوان قهرمانی توسط ایوب محمدی در رده سنی تا ۴۹ سال خبر داد و گفت: ابراهیم زحمتکش و مسعود طاهایی در این رده سنی دوم و سوم شدند.

بابکی در تشریح اسامی برترین های رده سنی تا ۴۴ سال نیز به ترتیب اول تا سوم از حسین شیرزاد، عبدالجواد دماوندی و ابوالفضل پرخیده نام برد و افزود: در رده 3۵ تا ۳۹ سال نیز امیر گرجی اول شد، فرهاد آشکاران بر سکوی دوم ایستاد و عنوان سومی به عزیز دیوسالار رسید.

رئیس کانون مهندسین شهرستان فریدونکنار گفت: در رده سنی 30 تا ۳۴ سال نیز عناوین نخست تا سوم به ترتیب به پویان نیازی، اصغر عقیلی و سعید نوروزی رسید و در زیر ۲۹ سال نیز علی آقاباباپور، سیدکمیل نورانی و حسن نبوی اول تا سوم شدند.

بابکی افزود: در پایان رقابت های خوب 70 مهندس شناگر مازندرانی در هفتمین دوره مسابقات شنای استقامت مهندسین استان مازندران یادواره شهدای غواص فریدونکنار تیم های بابلسر الف، بابل الف و بهشهر با کسب بهترین و بیشترین عناوین در جایگاه های اول، دوم و سوم تیمی ایستادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار