سعداوی:سوال من این است که چرا گسترش در انتهای جدول حضور دارد؟

سرمربی فولاد گفت: سوال بزرگ برای من این است که چرا گسترش در انتهای جدول حضور دارد. شرایط این تیم نشان می دهدکه این تیم حتی برای آسیا برنامه دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ نعیم سعداوی بعد از تساوی تیمش مقابل گسترش در نشست خبری گفت: هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم. یک معذرت خواهی بابت عدم حضور در کنفرانس قبل بازی بدهکارم. پرواز ما تاخیر داشت و درخواست داشتیم عصر باشد که این اتفاق نیفتاد. بابت درگذشت هوادار فولاد که بعد از بازی قبلی ما تصادف کرد نیز تسلیت می گویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهمان بودیم و شناخت خوبی از گسترش داشتیم، می دانستیم این تیم مهره های خوبی دارد. سوال بزرگ برای من این است که چرا گسترش در انتهای جدول حضور دارد. شرایط این تیم نشان می دهدکه این تیم حتی برای آسیا برنامه دارد.

سعداوی گفت:‌ما در بازی‌های گذشته موقعیت‌های زیادی می‌دادیم و گل می‌خوردیم اما در این بازی فرصت چندانی به گسترش ندادیم و خوشحال‌تر می‌شدیم اگر 3 امتیاز را کسب می‌کردیم.

وی در مورد تعطیلات لیگ برتر گفت: لیگی می‌تواند پویا باشد که نظم داشته باشد. علی‌الخصوص این انضباط به تیم‌هایی مثل ما که از بازیکنان جوان تشکیل شده‌اند کمک می‌کند و این فرصت خوبی بود که به هماهنگی برسیم. اگر به صورت کلی نگاه کنیم تعطیلات به لیگ ضربه می‌زند اما از سوی دیگر تیم ملی را داریم که امیدوارم به جام جهانی صعود کند.

مربی فولاد در مورد درگیری لفظی‌اش با یکی از بازیکنان گفت: چیزی مهمی نبود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار