ویسی: اشتباهات بزرگی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه گفت: اشتباهاتمان مقابل پرسپولیس منجر به فاجعه شد و قول می‌دهم دیگر چنین اشتباهاتی نداشته باشیم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،به نقل از پایگاه خبری سپاهان، عبدالله ویسی پس از شکست خانگی ۳ بر یک تیمش برابر پرسپولیس گفت: در نیمه اول بازی خوب و قابل قبول و پایاپایی را مقابل پرسپولیس انجام دادیم اما متاسفانه در نیمه دوم، تیم ما وا رفت و در یک سوم دفاعی، اشتباهات بزرگی داشتیم و پرسپولیس با توانایی مهاجمانش توانست از اشتباهات ما استفاده کند. تبریک می‌گویم به پرسپولیسی‌ها و متاسفم که سپاهانی‌ها با ناراحتی به خانه برگشتند. از همه معذرت خواهی می‌کنم و امیدوارم در آینده جبران کنیم.

وی در مورد نوسان سپاهان در نتیجه‌گیری تصریح کرد: تیمی که می‌خواهد برنده شود باید خوب بازی کند. ما فقط سه تعویض داریم و این در حالی است که در یک سوم زمین خودمان اشتباهات زیادی داشتیم. در نیمه دوم نتوانستیم اشتباهات را جبران کنیم. مطمئنا روی ایرادهایمان کار می‌کنیم و قطعا روزهای خوبی خواهیم داشت.

ویسی در پاسخ به این سوال که کیفیت تیمش نسبت به فصل قبل بالا رفته، گفت: زمانی که هواداران به هتل آمدند و ما را تشویق کردند، به بازیکنانم گفتم  شرمنده مردم شدیم. تلاش می‌کنیم در بالای جدول باشیم. پرسپولیس بهتر از ما بود و ما پر اشتباه بودیم. اشتباهاتمان منجر به فاجعه شد و قول می‌دهم دیگر چنین اشتباهاتی نداشته باشیم.

سرمربی سپاهان در خصوص عملکرد دروازه‌بان برزیلی گفت: دروازه‌بان ما باید زاویه را بهتر کنترل می‌کرد. این زاویه‌ای نیست که دروازه‌بان‌ها گل بخورند.

ویسی در مورد از دست دادن میانه میدان عنوان کرد: پرسپولیس دو هافبک کناری داشت که باید آنها را کنترل می‌کردیم. بیشتر بازی سازی‌ها توسط عالیشاه و مسلمان بود. ما بیشتر روی جناحین تمرکز کردیم و وسط زمین را از دست دادیم. پرسپولیس شایستگی برد داشت و بهترین استفاده را از اشتباهات ما داشت اما ما تسلیم نمی‌شویم و کار می‌کنیم. سپاهان همان تیمی می‌شود که همه مردم دوستش دارد.

او در مورد ناهماهنگی بین خطوط تیم سپاهان گفت: در یک سوم زمین خودمان اصلا خوب نبودیم. در بازی قبلی، خط دفاعی مان خیلی خوب بازی را کنترل کرد. برابر استقلال خوزستان هم کنترل بازی خوب بود ولی امروز خوب نبودیم و بازی را از دست دادیم.

ویسی با اشاره به تعطیلات لیگ اضافه کرد: اگر این بهانه نیست، باید بگویم تعطیلات به ضرر ما شد. این برنامه را قبلا امضا کردیم و در برنامه اولیه‌ای که به ما دادند، این تعطیلات را امضا کردیم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: تیم ما از یک سوم دفاعی به آن طرف خوب بازی می‌کرد ولی در خط دفاع پراشتباه بودیم. این اتفاق باعث شد روحیه خط جلو ما هم از بین رفت. اصلا تیم‌مان وا رفت!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار