ارومیه؛

تجلیل از 40 مدرسه برترآذربایجان غربی در حوزه نماز

مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد اقامه نماز استان ترویج عملی اقامه نماز در مدارس را از الزامات دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فریدون سیدمصطفوی با بیان اینکه مسئولان آموزش و پرورش استان حضور در آیین های نماز جمعه و جماعت مناسبتهای مختلف را وظیفه خود می دانند؛ گفت: تبلیغ و ترویج عملی اقامه نماز در مدارس باید در دستور کار معلمان، مدیران و مربیان تربیتی قرار گیرد.

علی برزگر رئیس ستاد اقامه نمار استان نیز در این جلسه بر بازدید مداوم از وضعیت نمازخانه ها و اقامه نماز جماعت در مدارس بمنظور ترغیب دانش آموزان به این فریضه الهی تاکید نمود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیزاظهار کرد: اجرای مسابقات مختلف در این حوزه، اجرای طرح آموزش عملی نماز با حضور 238هزار دانش اموز استان، توزیع 5هزار سی دی آموزشی نماز، برگزاری جشن تکلیف برای بیش از 54هزار دانش آموز استان، سازماندهی حضور بیش از 599 نفر ائمه جماعت روحانی و 1399 نفر ائمه جماعت فرهنگی در مدارس بخشی از اقدامات معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان در این حوزه می باشد.

قدرت اله قاسمی خواستار تجهیز نمازخانه های مدارس استان با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان شد و اجرای طرح پیوند مدرسه و مسجد با مشارکت 120 هزار دانش آموز، انتخاب 40 مدرسه برتر استان در اقامه نماز با بررسی 18 شاخص، اجرای طرح امین در 53 مدرسه استان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه نماز عنوان کرد.

درپایان ، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اهدا لوحی از همکاری ستاد اقامه نماز استان با اداره کل آموزش و پرورش استان و حضور فعال علی برزگر رئیس ستاد اقامه نمار استان در برنامه های تربیتی آموزش و پرورش تقدیر کرد

انتهای پیام/ح


برچسب ها: مدرسه ، نماز ، اقامه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.