خط حزب‌الله۵۱؛ حزب‌الله پیروز است

پنجاه و یکمین شماره هفته‌نامه‌ خبری - تبیینی خط‌ حزب‌الله به سه شرط تحقق وعده بسیار نزدیک الهی با عنوان «حزب الله پیروز است» پرداخته است.

خط حزب‌الله۵۱ | حزب‌الله پیروز استبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «جوانهایی که امروز در این کشور برای احیاء اسلام، برای اقامه‌ی دین با جد مشغول کارند، بحمدالله روزبه‌روز دارند زیاد میشوند. اینها همانهایی هستند که به فضل الهی، به حول‌وقوّه‌ی الهی، هر دشمنی از جمله آمریکا و صهیونیست را به زانو خواهند فکند.» ۹۵/۶/۳۰ 

پنجاهمین شماره هفته‌نامه‌ی خبری - تبیینی خط‌ حزب‌الله در سرمقاله این هفته به سه شرط تحقق وعده بسیار نزدیک الهی با عنوان «حزب الله پیروز است» پرداخته است.

گزارش این شماره هفته نامه خط حزب الله نیز به روایت رهبر انقلاب از دوران دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در کنار امام امت در آن روزهای اولیه‌ی پیروزی انقلاب اختصاص دارد.

عکس ویژه این هفته، هفته نامه خط حزب الله به تصویر کمتر دیده شده رهبر انقلاب به مناسبت بازگشایی مدارس در یکی از مدارس تهران اختصاص یافته است.

پنجاه و یکمین شماره هفته نامه خط حزب الله به روح پرفتوح عالم مجاهد شهید میثم تمار از صحابی خاصه امیرالمونین علی (ع) تقدیم می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار