کرمانشاه؛

آغاز طرح اینترنتی سرشماری کرمانشاهیان از فردا

طرح اینترنتی سرشماری کرمانشاهیان از فردا آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ طرح اینترنتی سرشماری کرمانشاهیان از فردا سوم مهرماه آغاز می شود.
طرح حضوری  سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 هم با حضور 900 آمارگیر از 25 مهر ماه آغاز می شود و به مدت یکماه یعنی تا 25 آبانماه ادامه دارد.
قائم مقام مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 استان گفت: شروع مرحله اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 از سوم مهرماه سال جاری آغاز می شود و در این مرحله افراد باید به سایت sarshomari95.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.
نمکیان با اشاراه به اینکه برای تکمیل این اطلاعات نیاز به وجود مدارک هویتی تمامی اعضای خانوار و نیز قبوض آب و برق است که کدپستی بر روی آنها درج شده است ادامه داد: در اجرای طرح 

حضوری آمارگیری هم  آمارگیران همگی یونیفرم یکسان و تبلت در دست داشته و کارت شناسایی آنها که هولوگرام مرکز آمار بر روی آن نقش بسته را بر روی لباس خود دارند.

نمکیان افزود: در این مرحله افرادی که بصورت اینترنتی ثبت نام شده‌اند نیازی به پاسخگویی به مامور سرشماری نداشته و تنها کد آماری خود را که از سامانه دریافت کرده‌اند به مامور سرشماری ارائه می‌دهند.


انتهای پیام/پ





ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.