ایلام؛

تاثير معنوي ايران بر تحولات منطقه و جهان

اگر ایران در عرصه های منطقه ای و جهانی از موضع قدرت وارد عمل می شود، حاصل رشادت جوانان این سرزمین در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ استاندار ایلام در آیین مهمانی لاله ها در دومین روز از هفته دفاع مقدس اعلام کرد: ایران اسلامی به برکت دفاع مقدس پس از پیروزی انقلاب و به ویژه در مقطع کنونی به عنوان کشوری تاثیرگذار و راهبردی در سطح بین الملل مطرح است و از معدود کشورهای دارای ثبات و امنیت پایدار است.

وی گفت : بعد از جنگ نیز ایران اسلامی در سایه نیروهای مقتدر مسلح، وحدت و انسجام مردم و رهبری الهی گونه مقام معظم رهبری و حفاظت از نظام و آرمان های مقدس آن مورد غبطه کشورها و دولت های مختلف است.

مروارید افزود : مردم استان در جنگ با وجود کمبود آموزش تاکتیکی، امکانات و تجهیزیات جنگی، ایثارگری و رشادت های زیادی را از خود به منصه ظهور گذاشتند و حتی با وجود جنگ شدید، مردم استان خود را ترک نکردند و تا پایان جنگ در منطقه ماندگار بودند اما در آثار هنری و سینمایی این فداکاری ها کمترین نمود را دارد.

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد با حفظ این رویه و روحیه از سرزمین مان در برابر هجمه ها و کینه های دشمنان دفاع کنیم و در راه تحقق اهداف و آرمان های شهدا و ایثارگران کوشا باشیم تا همچنان در تمام نقاط دنیا مقتدرانه حرف برای گفتن داشته باشیم.








 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.