لرستان؛

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس "لرستان"

زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان ارشد لرستان در مدارس شهرستان خرم‌آباد نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ صبح امروز همزمان با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر و مقاومت، در مدارس شهرستان خرم‌آباد نواخته شد.

در هفته دفاع مقدس و با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت با حضور استاندار لرستان، بیرانوند نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار خرم‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در هنرستان غیرانتفاعی آفرینش خرم‌آباد نواخته شد.

استاندار لرستان در این مراسم به رشادت‌ها و سرافرازی دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: سال‌های دفاع مقدس به عنوان جزئی از زندگی مردم، خودباوری و اعتماد به نفس ورد زبان‌ها بود و امروز نیز مباحث اقتصادی مانند دفاع مقدس ورد زبان‌هاست و تنها با خودباوری و همان اراده ایام دفاع مقدس می‌توانیم پیروز شویم.

بازوند با بیان اینکه امروز دانش بنیان بودن پایه موفقیت اقتصادی است، افزود: رشد تنها با فکر و دانش به‌دست می‌آید و عنصر اصلی دانش‌بنیان بودن سواد و علم انسانهاست.

وی با تاکید بر اینکه علم آموزی باید مانند فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ شود، گفت: اعتماد به نفس باید به عنوان شالوده و سرلوحه فعالیت ها در آموزش و پرورش قرار گیرد.

در سال تحصیلی جدید 330 هزار دانش‌آموز لرستانی در چهار هزار و 207 آموزشگاه مشغول به تحصیل شدند و در نخستین روز مهر نیز جشن شکوفه‌ها با حضور 33 هزار دانش‌آموز پایه اول در دو هزار و 751 آموزشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.