نگارش «خویشتن کشی» از سر گرفته می‌شود

نگارش کتاب «خویشتن کشی» به قلم فیروز زنوزی جلالی از سر گرفته می‌شود.

فیروز زنوزی جلالی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ورود کتاب «برج 110» به بازار خبر داد و اظهار داشت: بعد از به انجام رساندن آخرین قرار ملاقاتی که با پزشکم دارم، به احتمال زیاد به سراغ کتاب «خویشتن‌کشی» می‌روم.

وی افزود: این کتاب که در قالب رمان به نگارش در آمده به دنیای آدم‌های کوتوله می‌پردازد و نوشتن آن نتیجه کنجکاوی نویسنده است.

این نویسنده گفت: پیش از این بخشی از کتاب «خویشتن‌کشی» به نگارش درآمده اما نگارش آن مدتی متوقف شده بود.

زنوزی جلالی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص شرایط فعلی حاکم بر ادبیات دفاع مقدس اظهار داشت: متأسفانه باید گفت با وجود همه شعارها و ادعاها عرصه ادبیات دفاع مقدس عرصه‌ای است که رها شده و کاری که باید انجام می‌شد، نشد.

وی ادامه داد: من نیز کارهایی در عرصه ادبیات دفاع مقدس انجام داده‌ام که از آن جمله می‌توان به نگارش طرح سه اپیزودی اشاره کرد که دو اپیزود آن با عناوین «سکان سمت میانه اروند» و «توپ پاشنه، سمت، ساعت دو» پیش از این وارد بازار شده و اپیزود آخر آن که هنوز کامل نشده در آینده نزدیک با عنوان «خرمشهر، خرمشهر» به دست ناشر سپرده می‌شود.

این نویسنده تصریح کرد: به طور کلی در عرصه ادبیات دفاع مقدس بن‌مایه‌های خوبی داریم که فراموش شده است. هم‌اکنون زندگینامه‌نویسی‌ها بازار را اشباع کرده‌اند که البته طرح زندگینامه‌نویسی طرح خوبی است اما امروزه به عرصه ادبیات دفاع مقدس ضربه زده است.

یادآور می‌شود؛ زنوزی جلالی تا به امروز آثاری چون «اسکاد روی ماز 543» و «قاعده بازی» را روانه بازار کتاب کرده است.



انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار