سپهرزاد: تعویق لیگ دو و میدانی به دلیل تماس یک مربی کار درستی نیست

کارشناس دو و میدانی کشورمان گفت: معتقدم به تعویق انداختن رقابت های لیگ تنها به دلیل تماس مربی نفت تهران، کار درستی نیست.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره به تعویق افتادن لیگ دو و میدانی اظهار کرد: نمی توانم در این مورد چیزی بگویم، باید از ابتدا فکری به حال این موضوع می شد و مسئولان فدراسیون دراین باره برنامه ریزی می کردند و تاریخ برگزاری را با باشگاه نفت تهران هماهنگ می کردند، اگر از اول تصمیم می گرفتند، وضعیت بهتری داشتیم اما معتقدم تنها به تعویق انداختن رقابت های لیگ تنها به دلیل تماس مربی نفت تهران، کار معقولی نبوده است.

وی درباره سطح مسابقات ساحلی آسیا گفت: مسابقات دوره گذشته در سطح پایینی برگزار شد، اگر کیفیت این رقابت ها مانند چهار سال پیش باشد احتمال مدال گرفتن هر سه ورزشکارمان در این مسابقات زیاد است.

مربی ده گانه تیم ملی دو و میدانی درخصوص وضعیت فعلی خودش اظهار کرد: هم اکنون در حال تمرین هستم، از طرفی مربی گری چند دو و میدانی کار جوان را بر عهده گرفته ام.

رکورد دار ده گانه ایران درباره پیش بینی اش از آینده دو و میدانی بیان کرد: آینده دو و میدانی به مرور زمان مشخص می شود، با توجه به نتایج ضعیفی که توسط ورزشکاران در المپیک کسب شد، چشم انداز و آینده خوبی در انتظار این فدراسیون نیست اما امیدوارم مسئولان کاری کنند که دو و میدانی بتواند به روزهای خوب گذشته اش باز گردد.

قهرمان اسبق آسیا درمورد اینکه آیا از فدراسیون پیشنهادی بابت مربی گری ورزشکاران دریافت کرده است یا خیر، پاسخ داد: در این باره تاکنون صحبتی انجام نشده اما باید به این موضوع توجه داشت که فدراسیون برای هر ورزشکاری باید یک مربی تخصصی در نظر بگیرد تا آنها بتوانند در سال های آینده افتخارات خوبی را در میادین بین المللی نصیب کشورمان کنند.

سپهرزاد در پایان درباره مطالبات معوقه اش از فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: رئیس فدراسیون به هیچ وجه حاضر نیست پول معوقه من را پرداخت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار