اهواز؛

طرح کنترل ترافیک در اهواز

رییس پلیس راهور خوزستان گفت :طرح کنترل ترافیک در خیابان‌های سطح شهر اهواز به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرهنگ قاسم قدرتی ،رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به ترافیک سنگین نخستین روز بازگشایی مدارس در اهواز گفت: وضعیت ترافیک تا نیمه هفته جاری به حالت عادی باز خواهد گشت.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی ترافیک سنگین در نخستین روز بازگشایی مدارس، طرح کنترل ترافیک در خیابان‌های سطح شهر اهواز به اجرا درآمد و کلیه نیروهای پیاده،‌ سواره و موتوری پلیس راهور اهواز در سطح شهر مستقر شدند.

سرهنگ قدرتی افزود:‌ این طرح در روز پنج‌شنبه که مصادف با اول مهرماه و جشن شکوفه‌ها بود،‌ به صورت آزمایشی اجرا شد و امروز با بازگشایی رسمی مدارس،‌ در کلیه نقاط شهر به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: ‌‌امروز در مقاطعی مانند پل مهزیار به سمت کیانپارس و خیابان‌های 2 ،‌3 و 4 کیانپارس به دلیل وجود ده مرکز آموزشی در این منطقه،‌شاهد ترافیک بسیار سنگین بودیم که اکنون این وضعیت فروکش کرده و ترافیک تا حدودی سبک تر شده است.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: امیدواریم تا سه، چهار روز آینده و با مشخص شدن وضعیت سرویس مدارس و کاهش ازدحام و حضور والدین در جلوی درب مدرسه‌ها، ترافیک شهر اهواز به حالت عادی بازگردد.

انتهاي پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.